Herzlich Willkommen <3

Kelly Clarkson / Breakaway

Grew up in a small town
And when the rain would fall down

I’d just stare out my window
Dreamin’ of what could be

And if I’d end up happy
I would pray

Trying hard to reach out

But when I tried to speak out
Felt like no one could hear me

Wanted to belong here
But something felt so wrong here
So I prayed I could break away


I’ll spread my wings
And I’ll learn how to fly

I’ll do what it takes
Till I touch the sky

And I’ll make a wish, take a chance, make a change
And break away

Out of the darkness
And into the sun
But I won’t forget all the ones that I love

And I’ll take a risk, take a chance, make a change
Want to feel the warm breeze
Sleep under a palm tree
Feel the rush of the ocean
Get on board a fast train
Travel on a jet plane
Far away and break away

I’ll spread my wings
And I’ll learn how to fly
I’ll do what it takes
Till I touch the sky
And I’ll make a wish, take a chance, make a change
And break away

Out of the darkness
And into the sun But I won’t forget all the ones that I love

And I’ll take a risk, take a chance, make a change
And break away

Buildings with a hundred floors
Swinging round revolving doors
Maybe I don’t know where they’ll take me but

Gotta keep movin’ on movin’ on
Fly away break away

I’ll spread my wings
And I’ll learn how to fly
Though it’s not easy
To tell you goodbye
I gotta take a risk, take a chance make a change
And break away

Out of the darkness and into the sun

But I won’t forget the place I come from
I gotta take a risk, take a chance make a change

And break away
Breakaway

Pussycatdolls / Button

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)

But you keep fronting (Uh)
Say what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)

But I ain't seen nothing (Uh)

Typical
Hardly the type I although
I liking him the physical
Don't leave me asking for more

I'm a sexy mama (Mama)
Who knows just how to get what I wanna (wanna)
What I wanns to do is bring this on ya (On ya)
Back up all of the things that I told ya (Told ya)

You been saying all the right things all night long
But I can't seem to get you over here to help take this off
Baby, can't you see?
How these clothes are fitting on me
And the heat coming from this beat
I'm about to blow

I don't think you know

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)

But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

You say you're a big boy
But I can't agree
Cause the love you said you had
Ain't been put on me
I wonder(wonder)
If I'm just too much for you
Wonder(wonder)
If my kiss don't make you just
Wonder(wonder)
What I got next for you
What you want to do? (Do)

Take a chance to recognize that this could be yours
I can see, just like most guys that your game don't please
Baby, can't you see?
How these clothes are fitting on me
And the heat coming from this beat
I'm about to blow
I don't think you know

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)

But I ain't seen nothing (Uh)

Come on baby, loosen up my buttons babe
Loosen up my buttons babe
Baby, won't you loosen up my buttons babe?
Loosen up my buttons babe

I'm a make you loosen up my buttons babe

Loosen up my buttons babe
Why don't you loosen up my buttons babe
Loosen up my buttons babe

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh) Lyrics
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothing (Uh)

I'm telling you loosen up my buttons babe (Uh huh)

But you keep fronting (Uh)
Saying what you going to do to me (Uh huh) Alle
But I ain't seen nothing (Uh)

BLur / Woo hoo

I got my head checked
By a jumbo jet
It wasn´t easy
But nothing is,no

Refrain:
woohoo

When I feel like heavy metal, woohoo
And I´m pins and I´m needles, woohoo
Well I lie and I´m easy
All of the time,but I´m never sure,when I need you
Pleased to meet you

I got my head done
When I was young
It´s not my problem
It´s not my problem

Refrain: woohoo

Yeah,yeah
Yeah,yeah
yeah,yeah

Oh yeah

Tainted Love / Pussycatdolls

Sometimes I feel I've got to
Run away I've got to
Get away
From the pain that you drive into the heart of me
The love we share
Seems to go nowhere
And I've lost my light
For I toss and turn I can't sleep at night

(chorus)
Once I ran to you (I ran)
Now I'll run from you
This tainted love you've given
I give you all a boy could give you
Take my tears and that's not nearly all
Oh...tainted love
Tainted love

Now I know I've got to
Run away I've got to
Get away
You don't really want IT any more from me
To make things right
You need someone to hold you tight
And you'LL think love is to pray
But I'm sorry I don't pray that way

(chorus...)

Don't touch me please
I cannot stand the way you tease
I love you though you hurt me so
Now I'm going to pack my things and go
Tainted love, tainted love (x2)
Touch me baby, tainted love (x2)
Tainted love (x3)

P!nk / Who Knew

You took my hand, you showed me how
You promised me, you’d be around
Ahaaa– that’s right

I took your words and I believed
In everything you said to me
Yeaha - that’s right

If someone said three years from now
You’d be long gone
I’d stand up and punch them out
Cause they’re all wrong
I know - better
Cause you said
Forever _and ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just to cool …
Oh no … no no
 
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I’d give anything

When someone said count your blessings now
For they're long gone. I guess I just didn’t know how
I was all wrong
They knew -better
Still you said
Forever and ever
Who knew

Yeah Yeah

I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we ... until we meet again

And I won't forget you my friend
What happend

If someone said three years from now
You’d be long gone
I’d stand up and punch them out
Cause they’re all wrong
And that last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder
I wish I could remember
But I keep your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew
Who knew

Nirvana
Lithium

 I'm so happy 'cause today i found my friends They're in my head I'm so ugly  That's okay 'cause so are you We've broken our mirrors Sunday morning is everyday for all i care And i'm not scared Light my candles in a daze  'Cause i found God  Yeah, yeah, yeah (x6) Yeah!  I'm so lonely, that's okay, i  shaved my head And i'm not sad And just maybe i'm to blame for all i've heard  But i'm not sure I'm so excited, i can't wait to meet you there And i don't care I'm so horny, that's okay my will is good  Yeah, yeah, yeah (x6) Yeah!  I like it... i'm not gonna crack I miss you... i'm not gonna crack I love you... i'm not gonna crack I kill you... i'm not gonna crack I like it... i'm not gonna crack I miss you... i'm not gonna crack I love you... i'm not gonna crack I kill you... i'm not gonna crack  I'm so happy 'cause today i found my friends They're in my head I'm so ugly, but that's okay 'cause so are you We've broken our mirrors Sunday morning is everyday for all i care And i'm not scared Light my candles in a daze 'cause i found god!  Yeah, yeah, yeah (x6) Yeah!  I like it... i'm not gonna crack I miss you... i'm not gonna crack I love you... i'm not gonna crack I kill you... i'm not gonna crack I like i... i'm not gonna crack I miss you... i'm not gonna crack I love you... i'm not gonna crack I kill you... i'm not gonna crack  
Gratis bloggen bei
myblog.de


Cursors